Friday, January 18, 2008

My Little Gem



Gambar sebahagian dari class room.


anak-anak sidek tengah tekun buat aktiviti for fine motor skill.


Ada gak yg anak sidek yg malas nak buat.. alasan susah...x mencabar langsung diorang ni... Anak-anak sidek skang ni x lasak macam kita dedulu.


Tempat diorang melepak dan bermain.


Sudut membaca...x sehebat Goh punya...

2 comments:

mama cute said...

aku sukak langsir butterfly, aku sukak troli ko dan aku sukak kosi n meja mammoth.. hehe

Ateh said...

langsir butterfly kat tesco RM69.00, troli ikea 39.90 meja ikea rm129, stool 19.90...meh ler dtg beli...ikea n tesco dkt jer ngan umah aku. macam rumah lo nak gi kedai runcit jer