Tuesday, November 17, 2009

what a f8*^(^%


Ptg tadi..received call frm someone..."Hi Iz..." ...ooopsss.. jantan mana plak yg panggil nama iz... "Who is this?".."Mansor...remember....we met last week at Bayan Lepas...we have chat for a while..n  I want to give u my photo...."  "Sorry..I dont think I know u or met u before...how u know me? where did u get my number? do I know you...Yes..last week remember..at Bayan Lepas...bla bla chowrasa....blabla...." " No...I never been at Bayan Lepas ...pl be honest...I never know u rite...where u got my number..frm my friend..?  saja serkap jarang..nak tau mbohong ke x ini jantan..."actually yes...u didnt know me..but I saw u n we have a chat.."  Memang sahih jantan ni penipu paling beso dalam dunia...ko ingat aku dah hilang ingatan ....aku x bercakap ngan mana2 jantan pun...bayan lepas, penang...jauh skali....oooo...ni mesti keja si  Jw..yg suka sgt pasang spy...hahahaha...

Bukan skali dua dia buat keja camni...hehehe...yg paling pasti bila mamat ni aju soalan bonus..."are u still staying at KL or...somewhere..." aku terus potong..."why u want to know...I dnt knw u...".."maybe we can hang out together....sorry...I didnt know u ok...can we be friends...I'm sorry..have no time for that n married...can u call me tonite...plz..."  Jantan spesis apa ni nak suruh aku call dia plak...cess...  Terus hang up...

Hahahaha....kalu ko nak pasang spy pun...cari ler org yg pandai berlakon ke...buat homework dulu sblm nak kenakan aku....aku x rugi apa pun ko buat macam ni..tapi yang rugi siapa...ko sendiri kan...sebab ko lagi sakit hati kalu ko tau something about me...

Kalu ko nak rasa hidup bahagia...pesan aku yg seikhlas2nya...hargai apa yg ko ada sekarang ni dan jangan amik tahu hal org lain...selagi ko nak tau hal org lain..ko takkan hargai dan menikmati apa yg kau miliki sekarang ni...malahan hati jadi tambah panas..fikiran jadi runsing..hidup tak tentu arah...mcm skrg ni..kau ke hulu ke hilir nak pastikan jejak aku kan...so buat pilihan bijak..nak hidup bahagia ke atau nak racun diri kau sendiri....pandai buat pandai pikir la beb...aku...jiwa tetap kental sey....hahahaha...dan seronok gak bila tau ko masih amik kisah tentang aku....wakakaka...seronoknya..betapa ko tidak yakin dengan diri sendiri....hahaha..kalau dibayangi dosa yg lalu...hidup memang macam tu kan...sian ko ...masih lagi  terbelit dalam kekusutan yg ko bina sendiri...aku...merpati putih yang bebas terbang ke sana ke mari...hehehhe dan masih ganteng....hahahahaaha...one more time...hahahaha

1 comment:

Ticer Syah said...

barua btoi si JW tu.. mau kena lempang baru bes.. tak pong masukkan stokin busuk tahap longkang, bubuh dalam mulut dia..sangat barua..macam JANTAN JONGOS la perangai dia nih.. wakakaka..one more time..wakakakka